Biuro obsługi Klienta funkcjonuje zarówno na terenie EC Wrocław jak i EC Czechnica, gwarantując obsługę wszystkich obecnych i potencjalnych odbiorców na najwyższym poziomie. W jednym miejscu klient uzyska kompleksową informację na temat przyłączeń do sieci ciepłowniczej oraz rozliczeń za ciepło.
W Biurze Obsługi Klienta można uzyskać informacje o:
A także:
Elektrociepłownia Wrocław
ul. Łowiecka 24 Wrocław
Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:15
Tel.: 71 323 83 33
Fax 71 323 88 44
Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA S.A. z siedzibą we Wrocławiu uprzejmie informuje, że odbiorcy energii elektrycznej lub ciepła w gospodarstwie domowym oraz prosumenci będący konsumentami, którzy zawarli umowę:
– przyłączenia do sieci elektroenergetycznej lub ciepłowniczej, w tym przyłączenia mikroinstalacji,
– świadczenia usług przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej,
– świadczenia usług przesyłania i dystrybucji ciepła,
– sprzedaży lub
– kompleksową,
w przypadku powstania sporu, mogą skorzystać z pozasądowego sposobu jego rozstrzygnięcia, poprzez złożenie wniosku do Koordynatora do spraw negocjacji, działającego przy Prezesie Urzędu Regulacji Energetyki (URE).
Warunkiem wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania przed Koordynatorem jest podjęcie próby kontaktu z KOGENERACJĄ S.A. celem bezpośredniego rozwiązania sporu.
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące Koordynatora można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Regulacji Energetyki – www.ure.gov.pl.
Podstawa prawna:
1) Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. (Dz. U. poz. 1823).
2) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.).