The Customer Service Desk operates for both the Wrocław and Czechnica heat and power plants, ensuring top quality support for all our current and future users. It is a one-stop shop for comprehensive information about connections to the district heating grid and heat billing.
Our Customer Service Desk provides the following information:
It also offers you the option to:
Wrocław heat and power plant
ul. Łowiecka 24 Wrocław
The Customer Service Desk is open from Monday through Friday, 7:30 a.m. to 3:15 p.m.
Phone: 71 323 83 33
Fax 71 323 88 44
(Polski) Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA S.A. z siedzibą we Wrocławiu uprzejmie informuje, że odbiorcy energii elektrycznej lub ciepła w gospodarstwie domowym oraz prosumenci będący konsumentami, którzy zawarli umowę:
– przyłączenia do sieci elektroenergetycznej lub ciepłowniczej, w tym przyłączenia mikroinstalacji,
– świadczenia usług przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej,
– świadczenia usług przesyłania i dystrybucji ciepła,
– sprzedaży lub
– kompleksową,
w przypadku powstania sporu, mogą skorzystać z pozasądowego sposobu jego rozstrzygnięcia, poprzez złożenie wniosku do Koordynatora do spraw negocjacji, działającego przy Prezesie Urzędu Regulacji Energetyki (URE).
Warunkiem wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania przed Koordynatorem jest podjęcie próby kontaktu z KOGENERACJĄ S.A. celem bezpośredniego rozwiązania sporu.
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące Koordynatora można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Regulacji Energetyki – www.ure.gov.pl.
Podstawa prawna:
1) Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. (Dz. U. poz. 1823).
2) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.).